Hizmet Sanattır ! Türkiye'nin Tam Kapsamlı Dijital Ajansı
Türkçe

tr

Dil Seçimi

Dil Seçimi

Google Adwords Reklamcılık ile İlgili Tüm Merak Edilenler

Google Adwords Nasıl Kullanılır? – Reklamın Gücünden Yararlanın

Dünya genelinde reklam pazarının en büyük oyuncusu haline gelen Google Adwords‘te belirlenmiş anahtar kelimelere göre düzenlenen reklamlarda tıklama başına ya da görüntüleme başına maliyet hesaplanmakta, böylece reklam verene fayda sağlama oranı ciddi oranlarda yukarılara çekilmektedir.

Her firmaya reklam yayınlama fırsatı veren Google Adwords, kullanımı oldukça basit olan, hızlı ve kolay reklamcılığı sağlayan bir yöntem. Doğru kullanıldığında geri dönüş oranı yüksek olan bu online reklam aracı, anahtar kelimelerde yaşanan rekabeti de artırır.

Google Adwords Reklamcılık: En Basit ve Etkili Tanıtım Yolu

Google Adwords nasıl kullanılır, ilk olarak bu soruyla başlayalım. Google Adwords kullanımı oldukça basit bir sistemdir. İşin uzmanından alındığında elbette. Geniş bir araştırma sürecinin olduğu bu tür reklamcılıkta Webhome da, öncelikle yapılacak tanıtım belirlenir ve izlenecek yol için stratejik planlar yapılır. Reklam verenler Google Adwords reklamları aracılığıyla yapılan her bir ziyaret için ücret öder, performansa göre değişikliğe gidip tanıtımını istediği kadar yayınlayıp kaldırabilir.

Kolaylıkla yapılması nedeniyle Google Adwords reklamcılık, tüm dünyada çok sık kullanılan bir Google teknoloji türüdür.

Google Adwords’te Bütçe Belirleme

Adwords reklamlarında öncelikle bütçenizi belirlemeli ve bütçenizin esnekliğine göre hareket etmelisiniz. Bir tür açık artırma olarak nitelendirilebilecek Google Adwords’te ne kadar çok bütçe ayırırsanız o kadar yüksekte yer alırsınız.

Organik aramalarda üst sıraya çıkmak için günlük bütçenizi ayarlamalısınız. Uzmanlar size yardımcı olurken tıklama başına maliyet (TBM) sisteminin geçerli olduğunu bilin.

Anahtar Kelime Tespiti

Adwords reklamlarında bütçe belirledikten sonra anahtar kelime tespitine geçilir. SEO uzmanları arama motorlarında yaptıkları analizler sonucu reklamınızın aramalarda gözükmesini sağlamak için seçmeniz gereken sözcükler ya da kelime öbeklerini belirlerler. Böylece üst sıradaki yerinizi alırsınız. İnternet kullanıcıları sektörünüze yönelik aramalarında karşılarında sizi görürler.

Farklı Sitelere Reklam Verme

Adwords reklamlarınızı aynı zamanda başka sitelerde de yayınlama imkanına sahipsiniz. Tanıtımlarınız Google’ın sahip olduğu ya da ortağı olduğu sitelerde de görüntülenebilir. Ayrıca siz de tanıtımlarınızın ve kampanyalarınızın sergileneceği siteleri belirleyebilirsiniz. Görüntülü reklam ağı olarak adlandırılan web siteleri de otomatik olarak gösterileceğiniz yerleri belirler.

Reklam Sıralaması

Google ilk sayfada Google Adwords reklamları istenilen sayıda gösterilemiyor. Reklam sıralaması özelliği ile belirlenen hedef kelimelerinde arama yapıldığı anda ilk 3 – 4 sırada ilgili tanıtımlar yer alıyor. Böylece adil bir seçim yapılmış oluyor. Adwords de reklam sıralaması için ideal bir araç oluyor.

Neden Google Adwords Reklamcılık Modeli Kullanılmalı? – Milyonlara Ulaşın!

Sanal dünya klasikleşen iletişim araçlarına fark atmış durumda. Artık herkes internet üzerinden haberleşip iletişim haline geçiyor. İnternetin milyonlarca kolundan biri olan reklamcılık hizmetlerinde Adwords reklamları açık ara önde gidiyor. Her bütçeden tanıtım web üzerinden yapılabiliyor.

Arama motorlarının lideri olan Google’da ilk sayfada olmayı sağlayan bu uygulama pek çok avantaj barındırıyor. Adwords nasıl kullanılır sorusunu açıkladıktan sonra Adwords reklamcılık modelinin avantajlarını sıralayalım…

  • Milyonlarca kişiye ulaşmanızı sağlar.

  • Google Adwords reklamcılık ile 7/24 görünür olursunuz.

  • Hedef kitleye direkt ulaşmanızı sağlar.

  • Kampanya bütçelerinizi yönetebilirsiniz.

  • Adwords reklamlarında tıklama başına ödeme yaparsınız.

  • Kullanıcı hareketlerini takip edersiniz.

  • Reklamlarınızın yönetimi sizde olur.

  • Google Adwords reklamları kolay ölçülebilirdir. Kâr – Maliyet – Performans Hesaplanabilir.

  • Ülke, şehir, bölge gibi gösterim ayarlamaları ile yer hedefleme sistemi vardır.

  • Dil hedefleme sistemi sayesinde istediğiniz dilde aramalara göre ayarlanabilir.

  • İstediğiniz gün veya saatte gösterim gibi zaman ayarlamaları yapabilirsiniz.

  • Yıllık, aylık, haftalık ve günlük planlamalar ile bütçenize göre ayarlamalar yapabilir, değiştirebilirsiniz.

  • Google Adwords ile reklamınızın sadece hedef kitlenize gösterim yapılmasını sağlayarak verimi yükseltirsiniz.

[widget-136]

Yorum Yap

Bilgi Al
Bilgi Al +90 (850) 532 30 98